Selasa, 31 Mac 2009

Kehilangan Ayah Tersayang

tanggal 24 mac 2009, pukul 1.05 pagi ayah telah pergi untuk selamanya. tinggalkan ibu dan 4 org anaknya untuk meneruskan hidup ini. bagi aku ni satu dugaan yg berat untuk aku terima. saat ini aku masih menanggap yang dia masih ade...banyak pengorbanan ayah aku buat untuk diriku sehingga aku terasa akan kehilangannya.dia adalah idola aku..kerana sikap ayahku yg garang ni la menyebabkan aku menjadi manusia dan aku dapat capai ke peringkat sekarang ini.

ayah,kasihmu,pengorbananmu dan tunjuk ajarmu akan aku jadi panduan.terima kasih ayahku...
al-fatihah...

3 ulasan:

Blog K.A.M.I..... berkata...

Salam takziah...

Al-Fatihah untuk Allahyarham, semoga rohnya dicucuri rahmat Allah dan dikumpul bersama para solihin dan syuhada'. Amin.

SM79 berkata...

Takziah tuk en hafiz sekeluarga.. semoga Allah mencucuri rahmat-Nya kepada arwah.. Al-Fatihah...

Ismail Jr Photography berkata...

semoga pemergiannya di rahmati... hanya sedekah jariyyah, ilmu yang manfaat, serta doa dari anank yang soleh menemaninya...

berdoalah semoga arwah sentiasa menerima barokah dari doa anak2nya.